eSerwisant to program do obsługi przedsiębiorstw, który został stworzony z myślą o firmach instalatorskich oraz prowadzących serwis urządzeń różnego rodzaju. Współczesny sprzęt wymaga okresowych przeglądów oferowanych przez specjalistyczne warsztaty. Nie tylko sprzedaż i instalacja urządzenia, ale cały okres jego funkcjonowania wymaga nadzoru technicznego.
Program eSerwisant to narzędzie wspomagające zarządzanie przeglądami okresowymi maszyn oraz urządzeń. Im nowocześniejsza i bardziej złożona jest maszyna, tym jest wrażliwsza na zaniechanie podstawowych czynności serwisowych. Z drugiej strony rzeczywistość, która nas otacza nie sprzyja ich realizacji według ściśle określonych harmonogramów. Program ułatwi z pewnością prowadzenie bazy klientów i urządzeń. Pomoże prowadzić rejestry działań serwisowych wykonywanych na urządzeniu, planowania napraw oraz przeglądów okresowych. Ponadto pozwala na gromadzenie pełnej informacji o awariach oraz eksploatacji sprzętu wraz ze szczegółowymi opisami dla maszyn, urządzeń, pojazdów oraz kolejkowanie harmonogramów ich przeglądów. Pozwala też, co bardzo istotne, na uporządkowanie i uzupełnienie dokumentacji maszyn. Umożliwia automatyczne informowanie klienta o planowanych działaniach, dzięki niemu można lepiej planować czas pracy techników.
eSerwisant jest aplikacją desktopową działającą w systemie Windows, lecz funkcjonuje na zasadzie podobnej do strony WWW. Poprzez wygodny dla użytkownika interfejs za pośrednictwem Internetu możemy połączyć się z jego zasobami. Nie wymaga instalacji, aplikacja jest możliwa do uruchomienia z każdego przenośnego nośnika danych np. pamięci przenośnej pendrive lub karty pamięci. Wszystkie dane zgromadzone w jednym miejscu pozwolą Ci na odpowiednie zarządzanie zasobami oraz podejmowanie słuszniejszych decyzji na podstawie zlokalizowanych w bazie informacji.
Najważniejsze cechy programu:
- prosta obsługa - przyjazny dla użytkownika interfejs sprawia, że praca i poruszanie się po aplikacji jest bardzo intuicyjne,
- prowadzenie bazy obsługiwanych urządzeń podzielone jest na kategorie i podkategorie,
- szczegółowy opis urządzeń, możliwość definiowania własnych parametrów i załączania dokumentów w formie elektronicznej,
- kartoteka klientów z wbudowanym modułem zarządzania kontaktami CRM,
- pełna kontrola nad wykonywanymi działania związanymi z urządzeniami,
- szybki dostęp do historii serwisowej urządzenia i informacji o wykonywanych zleceniach u klienta,
- planowanie kosztów oraz rejestracja przychodów związanych ze zleceniami serwisowymi,
- łatwe planowanie i dotrzymywanie terminu przyszłych działań serwisowych,
- możliwość gromadzenia w jednym miejscu dokumentacji elektronicznej oraz powiązanie ich z konkretnymi urządzeniami, klientami lub zleceniami,
- praca na wielu stanowiskach w jednym czasie, a także zdalny dostęp do bazy danych systemu poprzez sieć Internet.
Najważniejsze funkcje programu:
Kartoteka urządzeń
Kartoteka pozwalana utrzymanie w uporządkowany sposób informacji o urządzeniach. Jest ona podzielona na kategorie i podkategorie definiowane przez użytkownika. Ułatwia wyszukiwanie poszczególnych urządzeń według kryteriów, takich jak rodzaj, typ, marka lub numer seryjny właściciela sprzętu.
Karta urządzenia
Karta urządzenia jest podstawowym elementem programu. Z jej poziomu możliwy jest dostęp do wszystkich informacji o urządzeniu: parametrów technicznych, dostawcach, cenie zakupu, gwarancji, właścicielu, historii, planowanych działaniach i dokumentów.
Zadanie związane z urządzeniem
Dla każdego urządzenia można przypisać działania typu instalacje, przeglądy techniczne, a także naprawy. Zawierają one informacje o terminie wykonania, stanie zaawansowania prac, priorytetach, a także terminach przypomnienia o zbliżającym się działaniu. Każde zadanie jest widoczne z poziomu karty urządzenia oraz kalendarza.
Rozliczenie zadań
Istnieje możliwość zaplanowania budżetu, składającego się z dowolnej liczby pozycji kosztowych. Suma cząstkowych pozycji budżetów tworzy budżet całego zadania. Z drugiej strony możliwa jest także rejestracja przychodów z wykonania działania na podstawie wystawionych faktur. Bilans pozycji kosztowych i przychodowych pokazuje rzeczywistą zyskowność z wykonanego zadania.
Kalendarz
Zdefiniowane w systemie działania można przeglądać w postaci kalendarza tygodniowego i miesięcznego. Daje to poglądowy obraz rozkładu prac na poszczególne dni oraz ułatwia planowanie, a także organizowanie pracy.
Przypominacz
Funkcja przypominacza służy do powiadomienia operatora programu o zbliżających się i zaplanowanych działaniach. Przypomnienie można zdefiniować dla każdej planowanej czynności.
Wysyłanie dokumentów na serwer
Unikatową funkcja programu jest możliwość przechowywania w programie dokumentów w formie elektronicznej, powiązanych z urządzeniami, zadaniami i klientami. Dokumenty przetrzymywane są na serwerze, dzięki czemu w każdej chwili oraz z dowolnej lokalizacji można z nich skorzystać. Dokumenty są automatycznie wysyłane na serwer, dostęp do nich mają wszyscy uprawnieni operatorzy programu.
Przypisanie dokumentów do urządzenia
Możliwy jest dostęp do poszczególnych dokumentów z poziomu urządzenia, zadania lub klienta w zależności od tematyki.
Kartoteka zadań
Z poziomu kartoteki operator ma dostęp do wszystkich zadań zdefiniowanych w systemie. Dzięki zaawansowanym możliwościom filtrowania i wyszukiwania danych, w łatwy sposób można odnaleźć dowolne archiwalne lub planowane zadanie.
Kartoteka kontrahentów
W systemie istnieje możliwość rejestracji danych porządkowych, adresowych i kontaktowych kontrahentów. W przypadku firm współpracujących można rejestrować wiele osób związanych z danym przedsiębiorstwem.
Karta kontrahenta
Z poziomu karty kontrahenta, oprócz dostępu do danych porządkowych i kontaktowych, jest także możliwość przejrzenia zadań wszystkich urządzeń związanych z kontrahentem, a także jego urządzeniami oraz dokumentami.
Mapy Google
W oparciu o mapy Google program może pokazać lokalizację danego kontrahenta oraz urządzeń.
Urządzenia kontrahenta
Z poziomu karty kontrahenta jest dostęp do wszystkich urządzeń z nim związanych.
Zadania kontrahenta
Na karcie kontrahenta widać również wszystkie zadania archiwalne i planowane dla jego urządzeń.
Kalendarz kontrahenta
Z poziomu karty kontrahenta jest dostęp do wszystkich terminów w kalendarzu z nim związanych.
Powiadomienia klientów o nadchodzących zadaniach
Aplikacja posiada wbudowany mechanizm wysyłania powiadomień klientowi o zbliżających się działaniach dotyczących jego urządzeń. Program umożliwia automatyczne przygotowanie i wysłanie takiego przypomnienia drogą elektroniczną na adres e-mailowy klienta.
Indywidualna rozbudowa i integracja systemu
Na życzenie istnieje również możliwość rozbudowy systemu o nowe funkcje zgodnie z życzeniem klienta oraz zintegrowaniem oprogramowania z innymi systemami informatycznymi.
Jeśli będą Państwo zainteresowani powyższym systemem proszę o
kontakt z naszą firmą.